Mina lyckade försök!

2012-03-30 | 23:18:17

Hej lilla bloggen.
Min plan om att börja blogga blev raka motsatsen IGEN, haha.
Men känner mig inte deppig över det, känns mer skönt.. Så därför ska min blogg få ligga nere, alltså att den finns kvar men jag kommer inte att skriva. Inte för att det kommer bli någon skillnad direkt!

Tänkte bara informera er om att livet är underbart..
Kent har släppt två låtar och snart kommer en skiva att trilla ned i brevlådan och jag längtar sååå till att få se dom live i sommar!

Och i morgon blir det lite kyrkligt på dagen och det avslutas med 60års kalas (20x3), blir nog braa!
Så nu vet ni ju hur jag har det iaf, hoppas allt är bra med er.
Bloggen kanske kommer att återupplivas någongång, det får vi se..
Adjö så länge.

Ni kan ju lyssna på dessa om ni har lite att göra, eller kanske göra det ändå!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback