The Stig-Helmer Story

2011-12-26 | 19:03:26

Goddag.
inatt har det varit storm och vi hade inte någon el på ca. 12 timmar...
därför spenderade vi dagen med att dra på bio istället för att sitta hemma och bli irriterad på varandra.



Den var helt okej, kanske inte det roligaste jag sett. citerar mormor:
"Den var helt lagom, inte en massa skratt som gör att man missar det dom säger i filmen i flera minuter."
Tänka sig att man även kan se det positiva i en halvdålig film..

Hur som helst så måste jag väl kanske fixa mig något att äta, vägrade julmaten idag så jag får väl slänga ihop en billys i micron eller något sådant lyxigt.
Efter det ska jag göra tårta, det är ju tydligen min födelsedag i morgon.
spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback